Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

mitt liv mina fkn beslut?


mitt liv mina beslut

kalla mig vad du vill, sätt namn på mitt beteende.
titta snett på mig, men du får aldrig bort mitt leende.
skratta åt mig,peka när du ser mig.. och viska.
du kan aldrig göra mig ledsen. så fortsätt ta ut din ilska.
jag vet vem jag är & varje sak är något jag står för.
skrik vad du vill efter mig, men de orden är ingenting jag hör.
putta på mig när jag går förbi, försök se farlig ut, men jag fortsätter,
det är inget som ger mitt liv ett slut, kalla på dina vänner, ställ er i en cirkel
och kaxa mot mig. säg vad ni vill, jag tar det som ett skämt och inte ett hot.
mitt liv är mitt och jag lever det på mitt eget sätt.
bryr mig inte om ni tycker det är fel eller rätt.
så move on, kolla ditt eget.sköt det som tilhör dig.
bry dig inte om omgivningen, så är allt okej.


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: