Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

NI SUGER PÅ ATT KOMMENTERA...

DE VILL SÄGA ATT JAG UPPDATERAR MINDRE EFTERSOM ATT DET BLIR SÅ TRÅKIGT ATT BLOGGA NÄR MAN INTE FÅR FEEDBACK.. SÅ KOMMENTERA MER SÅ GÖR JAG FLER INLÄGG! :)
sitter i skolan nu har info-layout, men eva är inte här så vi får göra lite vad vi vill bara vi är på lektionen !
men känner att jag inte har lust till något så jag tänker kolla lite bloggar oså, planera mina inlägg lite bättre.. !
tänkte ha en liten mini-frågestund också, vad tycker ni om det? kommentera, så får vi se hur det blir ! :)

Har ni någon gång känt en känsla för någon, en nära vän som ni håller på att förlora på grund av lögner eller svek? När det gör ont, och tårarna får tala för sig själva. Har ni någon gång haft en sån bra vän som alltid ställer upp, som alltid finns där när man har problem. En sån vi kallar för bror eller syster. En sån som torkar ens tårar, en sån som kunde offra allt. Jag vet inte men.. Jag hade en, tills nu. Jag fattar inte hur allt bara kan vända på bara några sekunder, timmar eller dagar. Så många tårar som fällts, och nu får jag inte fram en tår. Eller jo.. Jag gråter som aldrig förr. Vet inte om jag ska spotta på ordet vänskap, eller på ordet bror. Vet heller inte om jag ska skratta eller gråta.. Men just nu, gråter jag. Tårar som faller för våra minnen, tårar som faller för allt vi gjort, tårar som faller för allt vi sagt, tårar som faller för att jag älskar dig.

Jag trodde våran vänskap var starkare än så. Men vill du svika för din brud varsågod. Vi var aldrig vänner, vi var mer än så. Du stog nästan högst upp på listan. Kommer du ihåg när jag sa till dig att du kunde prata med mig, du kunde komma till mig så fort du hade problem. Men det kanske bara var en känsla, något jag kände. Men som aldrig betydde något egentligen. Att du inte sa något, jag fattar inte.. Jag trodde du kände mig mer än så. Men jag trodde nog helt fel. Slut på ord.. Fullt i tårar..


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: