Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

RUBRIK?

HEJ HEJ HALLÅ!

haft en morgon? det har jag haft!
tänkte berätta lite om helgen, först i fredags så va jag bara hemma utom en liten stund då jag åkte in till stan och hämtade jossan, sen va jag bara hemma!
i lördags vakna ja upp jämte alex vi åt frukost o lite sen åkte han till stan o hjälpte sin bror och ja åkte in till pappa och klippte gräset, sen beställde vi även resan! :)
igår va de konfirmation och vi va först i kyrkan i typ 2 timmar sen hem o fika & äta osv, sen åkte jag in till stan & träffa myggan! ;)
sen hem städa rummet o sova ;)

idag så kom ja lite sent till skolan, hämta emelie vid stationen och sen kom vi till svenskan satt och lyssnade på när klassen redovisade, helt okej faktiskt, sen har jag typ inte gjort ett skit nu sitter jag i bf och chillar, jo juste innan va ja nere hos syv hon skulle fixa så jag hon & rektorn skulle ha ett möte om att byta linje, lite om att jag inte behöver läsa alla änmen i ettan osv, sen så gick jag och emelie hit, så nu sitter dom & jobbar o jag gör inte ett skit, haha.
roligt liv jag har xd , men sen äre idrott då ska ja och emelie ut och gå, och sen slutar vi och då ska jag och emelie hem till henne och rida oså, vi ska åka moppe xd,  ahha. snacka om att inte ha ngt liv åka moppe till hult xD haha. aja, nu ska jag kolla bloggar & bdb innan idrotten, PUSS!


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: