Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

SEEMS LIKE IT'S BEEN FOREVER.. ♥

jag älskar dig, du är min dröm, mitt liv, mitt allt ♥
men hur länge till orkar vi?
allt går bara utför just nu.. :(

& givetvis är det därför jag inte kommer vara översocial på bloggen ett tag nu,
som sagt allt måste lösas innan man kan fortsätta som vanligt.
ska även kolla om jag kan åka ut till alex efter att jag har vart hos tandläkaren,
vi behöver prata.. igen.. ♥



men ja.
nu sitter jag i skolan har handel, känner att det börjar lösa sig med allt nu,
har snackat med thomas om morgondagen, slipper följa med så är ledig!
sen behöver jag inte välja till HA (hp)-bladet, eftersom jag slutar nu när sommarlovet börjar.
så just nu sitter jag och inte gör ett skit, därför jag tänkte att jag kunde skriva lite till er så ni får läsa lite iaf!
nu ska jag kolla bloggar & fb, stay tuned?

lovisa

Godmorgon:d vad händer idag?:D

PUBLICERAT DEN 2011-05-31 KLOCKAN 10:29:58
BLOGG: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: