Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

stay away, för fan!



- jag blir inte snyggare för ni kallar mig ful
- mitt självförtroende sjuker inte för ni snackar skit om mig
- jag blir inte smalare av att ni kallar mig tjock
- jag får inte större bröst eller snyggaste röv för att ni klagar på de
- jag blir inte ledsen av att ni försöker trycka ner mig.
- jag blir inte en ängel för ni kallar mig bitch.
jag är tjejen med stor käft, så stay away, för fan.

- jag står stadigt på mina ben, tills den dagen jag dör.
hey alla ni kishe äkta, alltså ni falska snorungar som leker ens vän för att få statuts, leker ens vän för att jag ska stå på er sida och skydda er, vara er back up när ni ligger illa till, tårka era tårar när ni inte mår bra, sen helt plötsligt vänder ni ryggen mot mig och sicker ut era jävla taggar. men jag är inte tjejen som bölar över att förlora en vän, eller vän och vän. äkta vänner stannar & falska snackar skit och sånt. ja ni vet. men iallafall. jag tar inte åt mig av ert snack? för jag vet redan vem jag är och kommer aldrig leva efter vad ni tycker om mig. så låt mig va den jag är, för jag trivs med det. right jag har inte snyggaste kroppen, jag är inte smal. jag har inte största brösten, snyggaste röven osv. har inte snyggaste håret, men jag är nöjd med hur jag ser ut. mina ögon, mina läppar, mina öron, so what det är mitt liv, mitt utseende. men ey, fortsätt klaga? men ni skämmer bara ut er själva inte mig :) jag vet vart jag har mina äkta vänner, dom jag kan snacka med om allt, exakt allt. så snackar ni skit om mig, tro inte ni får något tillbaka då?


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: