Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

STORM..

Sitter på mitt rum i min skööna säng och chillar järnet. dock hör man hur hårt det verkligen blåser ute, känner att jag kommer blåsa bort sen när jag ska åka till farmor.. mmh.
gör typ inte ett skit, bara kollar bloggar, fb, bdb o annat skit, men kanske borde ta tag i mitt liv för detta suger stenhårt..

& smsar även med min finaste, hoppas att han kanske kan förlåta mig för att jag inte tar med honom utomlands.. :$ meeeen, nu ska jag sätta på musik & seen fiixa mig lite så att jag bara är redo att gitta till farmor, ska ju dock bara äta men ska till nässjö sen och träffa lite fint folk så då kan ju jag definitivt inte se förjävlig ut som jag gör nu, :$ så ni får ha det bra så kanske jag skriver lite smsinlägg senare under dagen / kvällen!

PUSSSSSSSSSSSSSSS! ;*

.

kan du inte lägga ut bilder på dig själv ist? det är det vi vill se ! :)

PUBLICERAT DEN 2011-05-24 KLOCKAN 20:55:04

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: