Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Yesterday is over, it's another day.

TJEEENA BLOGGEN! ;)
allt bra? hoppas ni har haft en bra morgon och även kväll igår!
för det hade jag..!

Idag när jag kom ut skulle starta min moppe starta den inte, så fick kicka igång den :s haha.
men efter 15 minuter gick det! så efter det drog ja in till stan, hämta emelie vid prästängen och körde sen till skolan!
sen när jag kom till skolan gick ja upp till anette och sa till henne att jag skulle till kuratorn, så gick dit, snacka om massa saker , känner mig mycket säkrare när det gäller att byta linje och sånt nu, så bara hoppas på att jag får byta för rektorn för det är ju ett rektorsbeslut ;) annars dödar jag henne :$..
men sen gick ja upp, snacka me anette lite så hon vet varför ja inte satsar 100 % på skolan nu, och eva vet det också, henne kommer jag ju ha som lärare när jag börjar hotell-turism! *happyface* :D
GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN, KLICKA PÅ LÄNKEN NEDAN OCH FRÅGA SOM TUSAN NU! :)
http://aamandasandell.blogg.se/2011/may/fraaaagestuuund-d.html#comment


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: