Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

I'm back!

HALLOJJ!

Tänkte bara tala om att jag är tillbaka på blogg.se nu efter mycket strul på blogspot.com. Tycker verkligen att blogg.se är lättare att förstå, och som ni kanske har förstått ni som följde mig på http://aamandasandell.blogspot.com så har jag och alex gjort slut på grund av att jag har känslor för Alexander Grahn som jag nu även har ett förhållande med! Åh så lycklig jag är ♥
Och på tal om det så kommer det inom kort komma upp en ny blogg-design men kommer ha denna tills dess då jag tycker bloggar blir så tråkiga om man inte har lite roliga headers och så vidare.
och idag kan jag ju säga att jag har lämnat in min skit telefon (x8) på lagning.. Igen.
det kommer även komma upp ett inlägg till nu innan natten, så ni vet det! 

fortsätt följa bloggen nu sötnosar! :)





Ph: by me.

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: