Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Jag kämpar inte för din skull, utan för min egen.

varje gång jag säger till dig mamma att allt är bra, ljuger jag för att skydda dig.
jag vill inte att du ska veta att allt inte är bra.
allt jag vill är att du ska må bra så därför säger jag inget till dig.
jag kämpar inte fför din skulle, utan för min egen.


och alla dessa "kompisar" som förändras hela tiden, märker att ni utnyttjar mig för mina pengar.
tror ni inte jag behöver all kärlek som finns i världen eller?
jag behöver inga pengar alls, bara en sup och massa kärlek, det är allt som behövs,!
jag blir inte ledsen när jag inte blir bjuden på fester osv, jag inser bara vilka som är mina riktiga vänner!
skriver någon annan dag, behöver vara själv.


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: