Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

My haters made me famous!

Hehe ajjemänn, försov mig idag! *stolt*
Lite sent att dra till skolan nu känner jag när man bara har en lektion... Så får bli att göra pannkakor till pappa och sen fixa lite här hemma, ta bussen ner till stan och sen fixa med lite ärenden nere på stan. sen efter det bär det av till nässjö till babe! :D har världens finaste pojkvän!
Alexander Grahn du är bäst bara så du vet! ♥

kan ju passa på att säga att vissa är för sköna alltså! Man säger en sak och de hugger tillbaka och säger att den saken inte stämmer, hmm.. Tror jag vet bättre vad det gäller mina pengar än du lilla M. Och jag är dessutom snäll idag och skriver inte ut ditt namn, du ska vara tacksam! Och alltså dina sms är ju helt otroliga, trodde inte man kunde va så korkad HAHA!


Nu blire cigg och sen göra pannkakor, mmh mumma!
:thumbup:

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: