Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

ABSOLUT SKITKASS DAG.

Okej dagen kunde verkligen inte blivit värre, jag svär.
börja med att vi inte fick våra skåp så fick springa mellan eva, rektorn o vaktmästaren hela dagen, sen till slut en timme innan vi sluta ringde han o sa att han har fixat skåp.. sen när man är och fikar med myggan så ringer pappa o tvingar med mig till vetlanda, sen sitter han o X o snackar skit om mig. säger hur jävla värdelös jag är osv, när de tror att jag inte hör. sen hängde jag med och handlade, och efter det kommer jag hem och ska plugga, då säger pappa även då att jag är värdelös, att jag måste lära mig göra saker för att jag fan är 17 ¨år. men som jag sa till han, de säger vissa saker jag skulle få göra dagen efter och sen får jag ändå inte göra det så alltså bara myttade dom.. då blir fan jag också sur, och är inte sur alls ofta. men nu är jag fan det så nu ska jag dra mig till sängen, och dejta kudden! hörs imon i skolan elr nåt!

ha de chill! & älskar er läsare! <3

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: