Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Godnatt bloggen !

hejbabys! är det bara jag som har märkt att man inte kan lägga upp bilder på blogg.se?
usch, denna bloggportalen suger verkligen ibland..
men jag tänkte säga två saker till er, det första är: glöm inte bort att kommentera massor nu så att ni snart får reda på hemligheten här på bloggen, jag antar att ni är nyfikna? ;)
och det andra är att jag tänkte säga att jag ska hoppa in i duschen nu och sedan ta en godnattcigg, för att sen dra en dejt med min fina kudde, får se om de blir en god natts sömn inatt då! :)

skriver imon / amanda ! ♥



funderar på att färga håret blont igen, vad tycker ni?
svara snälla ni! :D
sundis

ja amanda, färga håret blont ! :D

PUBLICERAT DEN 2011-10-26 KLOCKAN 00:26:03
Johanna

Vi vill höra hemligheten :D

PUBLICERAT DEN 2011-10-26 KLOCKAN 10:37:38

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: