Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Jag saknar dig mindre och mindre.

hejsanhoppsan igen ♥
sitter & chillar i soffan, lyssnar på Den Svenska Björnstammen ♥
underbar musik som man behöver ibland.
funderar på att dra ut och röka.
hatar att vara ensam.
önskar min pojk va här eller johanna.
kanske mer johanna så man kan prata om vissa saker.
men det går ju inte nu när hon är i Danmark, men jag önskar att hon, bex & jens har det bäst där.
önskar dom all lycka i världen.
älskar min johanna.
& min alex ♥
nu drar jag ut och röker.
måste tänka lite.
hejsvejs ♥

bexxx

Vi hade det bra, men det hade varit ännu roligare om du också hängt på. Du ska också ha all lycka i världen, du är en underbar människa.

PUBLICERAT DEN 2011-10-18 KLOCKAN 13:05:27
BLOGG: http://bexxgillarkex.blogg.se/
bexx

Aww, vi hade det bra och roligt, men hade varit roligare om du också var med (: vi får åka ner igen och då SKA du med. Jag önskar dig också all lycka i värden, du är en bra människa!

PUBLICERAT DEN 2011-10-18 KLOCKAN 13:10:54
BLOGG: http://bexxgillarkex.blogg.se/
bexx

fail trodde det hände något med kommentaren så fick skriva två ggr XD

PUBLICERAT DEN 2011-10-18 KLOCKAN 13:11:32

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: