Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Ju mer dom spottar.

KÄRLEKEN
Är du kär just nu? - ohjaa!
Har du någon kille just nu? - yess, min finaste pöjk!
Har du dumpat någon? - ja

Har någon dumpat dej? - japp
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - ehnej?
Vem kramade du senast? - danne :)
Är det okej att din kille strular med en annan tjej? - absolut inte


SKOLAN
Är du duktig i skolan? - nja alltså jag kanske inte är jätteduktig men jag gör absolut mitt bästa!
Har du bra betyg? - hade inte det förra året på handel. Men hoppas jag får det nu på hotell & turism!
Har du fått göra om ett prov någongång? - flera gånger... :o
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - ah MVG i produktkunskap :D
Sköter du dej bra i skolan? - det gör jag väl, asså är kanske inte skolans 'ängel' direkt men jag lyssnar ju på lärarna och gör det jag ska :)
Haft mobilen på lektionstid? - jamen det är väl klart?
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - ja


FAMILJEN
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - ao, fast de är skilda så bor varannan vecka (:
Trivs hemma? - absolut!
Har du rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - aa
Har du skrikit och slagit din mamma? - skrikit ja . fast inte slagit
Har du fått en rejäl utskällning på sistonde? -
jaa..

Har du kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, o.s.v.? - aa
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - absolut


VÄNNERNA
Du har vänner? - haha ja , underbara dessutom <3
Du brukar 
vara med? - finns jättemånga. Men de i klassen, myggan, alexbabe, danne, fidde, mohlin, jazmine, johanna & massa andra :)
Vem/vilka var du med sist? - danne, fidde, nordqvist, o baby!
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - absolut
Är det okej att ha kill-kompisar: men jaaa?
Har du pussat någon av dina kompisar? - haha jaa
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - idiotisk fråga. tror du man vill döda en
kompis eller?
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - både ja och nej. En som inte var värd att ha mig som vän :)


FJORTISSTIL
Du sminkar dej varje dag? - max 2 ggr i veckan :)
Putar med läpparna på 
kort? nej
Använder foundation på läpparna? - usch nej
Super dej packad varje helg? - nej
Du har kysst en tjej? - haha aa :o men asså kompisarna lixom
Du plattar håret och har en typ fjortisfrisyr? - plattar håret: ibland ! Fjorrefrissa: åhnej. Spyr hellre
Ditt hår e knallblont? - brunt? :D


DÅLIGA TIDER
Har du vart på dåligt humör den senaste tiden? - nja, i skolan på eva (a) lärare. Men annars inte :)
När grät du senast? - igår
Du har skadat någon med flit? - ja hehehhehe :o
Du har rökt? - jag röker och kommer sluta med det inom ett halvår :)

 

ÖVRIGT
Motto? - don't dream your life, live your dream!
Film? - 'Pingvinerna från Madagaskar' HAHAHAHAH, bästa filmen <3
Musikgenre? - allt utom punk, rock och metal :)

Lyssnade du senast på? - Heartbreak down – P!nk
Var det här kul? - funkar la :)


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: