Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Make me your radio and turn me up when you feel low.

Yo people ♥
gjort om lite i designen, tryck på F5 om ni inte ser det.
blev ganska nöjd men behöver en ny design och ny header nu också, har ju tagit nya höstbilder men kan inte göra sånt..
så är det någon av er som har lust med det så blir ni givetvis länkade både i inlägg o på bloggen
 
~ tänkte berätta lite om helgen, igår (fredag) vart jag ju i skolan tills kl. 11:00 som ni kanske vet. skulle ju till nässjö och prata med johanna & jag hade ju fått ledigt.
sen messade jag jens och bad honom hämta oss på Brinell.
sen drog vi till johanna. tjötade lite sen drog han hem o packa.
efter de platta ja johannas hår o sen kom bex.
efter ett tag messade conny o frågade om vi ville ses lite så han kom också till johanna snacka lite med han rökte osv, sen åkte jag med honom till eksjö!
när jag kom hem bytte jag om och packade, sen kom alex & hans mamma o hämta mig och vi drog till han, vi åt sen blev de en sväng till anneberg hämta däck o sen eksjö o hyra filmer !
sen drog vi hem o bara hade de mysigt!
~ idag (lördag) har alex och jag följt med pappa o helene till torpet.
jag hade lovat pappa att klippa gräset de tog typ 1 ½ timme o göra de, fast ah det är ju skitmycke med.
sen fikade vi o efter det drog till eksjö.
då duschade jag som sen kom fidde o hämta oss, vi drog till nässjö hämta upp danne och sen drog till jkpg, biltema, jula & A6, gött som fan. efter de drog vi o lämna danne hos sig så han fick duscha o medan han gjorde
de hämta vi nordqvist och sen drog till han för han skulle hämta öl.
sen hämta vi danne igen o drog till alex, chilla lite sen skulle dom ut o supa o jag fick inte elr ville de så jag drog hem o nu har jag kollat på tv och chillat från halv 10 till nu. :)


- gammal bild , saknar de röd/blonda håret :(


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: