Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

NÅGRA AV TURISMENS ORGANISATIONER!

Heybabys! ja det är typ det jag håller på med nu, och alltså så är jag i skolan och gör detta.
blir bara ett kort inlägg för jag vet inte när läraren kommer tillbaka, heh.
men just nu äre bara jag och daniella som sitter o jobbar, marthina, moa, jessica och jasmine sitter och kastar godis på varandra :P
haha mogna dom är..
men nu måste jag göra klart detta, så jag får något annat att göra sen, eller kanske till och med sluta ;)

juste jag har klippt mig också, har inte ens hår till axlarna nu, så jävla skönt.
vad tycker ni är snyggast, långt / kort hår? ;)
Svara i kommentar :D



photoshoot med lisa snart då, tagga!
(fan va blek jag ser ut)

Julia Lahti

har lagt till dig nu då! :D säg till när du lagt till mig med så är du gullig :D kram kram

PUBLICERAT DEN 2011-10-12 KLOCKAN 15:27:43
BLOGG: http://julialahti.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: