Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

REGN, VARM CHOKLAD & MYS!

Dagen har bestått av att jag har vart i skolan för har varit på möte. och sen drog jag och myggan till Lennart's och drack varm obo'y för att sedan ta vårat pick & pack o dra oss till kommunhuset för att ta annebergsbussen till pappa. men självklart går ju bussen när man kommer dit så vi fick vänta på anebybussen, men de va ju helt okej.
och sen när vi skulle gå av frågade busschaufören om vi skulle av innan eller efter busshållplatsen och då sa jag efter för annars hade vi fått gå av i världens största vattenpöl. för när vi satt inne på lennart's hade vi ingen uppfattning alls om hur mycket det regnade.. o de va ju ganska mycket.
men nu sitter vi här och kollar på nickelodeon och bara chillar i soffan och nu ska jag kolla efter busstider ner till stan igen för jag ska köpa cigg o sen träffa baby!

hoppas ni har en bra dag och glöm inte bort frågestunden!

http://aamandasandell.blogg.se/2011/october/nu-kor-vi-pa-en-stenhard-fragestund-svarar-p.html#comment

KLICKA PÅ LÄNKEN OVAN FÖR ATT KOMMA TILL FRÅGESTUNDEN! :D



Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: