Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Svar på Kommentar!


Emiliaaa  om Onsdag!:

Älskar din blogg. Därför jag meddelar andra om den:) puss!
Sv; åh vad glad jag blir! naw va söt du är! jag blir verkligen glad när jag får sådana här kommentarer, ni ger mig massa pushning att jag ska fortsätta blogga! åh jag blir så lycklig! :) PUSS ♥

Anonym om Möte + Möte!:

fan va snygga jeans!
Sv; jo jag vet, de har funnits på Gina Tricot men vet inte om de finns där längre.. :)

Felicia  om Möte + Möte!:

Åhh. Kul! Säg nu:D
Sv; det kommer snart, ska bara få lite mer kommentarer om att jag ska säga och sen kommer det upp här på bloggen när jag hittar ett bra tillfälle! :)

Sabbe om Möte + Möte!:

Jag hoppas på att det är något kul :D
Sv; jag hoppas verkligen att ni tycker det är roligt! :)

Johanna om Godnatt bloggen !:

Vi vill höra hemligheten :D
Sv; haha jag vet att ni vill det johanna, men det ska vara tillräckligt många som kommenterar också och sen ska jag hitta ett bra tillfälle! :)

så nu vart det lite svar på kommentarer eftersom att jag inte har hunnit fixa det innan dessa dagarna för jag har haft fullt upp ;) hoppas ni blev nöjda med svaren och glöm inte kommentera massor så att jag berättar hemligheten snart! ;)
HÄR ÄR LÄNKEN TILL INLÄGGET! :thumbup:

header
mitt röda hår ♥

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: