Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

THE WORLDS STRANGEST PARENTS!

Hejbabys! Sitter framför tvn i soffan med datan i handen,
och funderar över om jag ska orka hämta ngt att fika på.
kanske, kanske inte.
får se om en stund, måste ju berätta om dagen för er innan!
började med att jag försov mig och kom sent till matten, men kom dit iaf och läraren blev glad :')
sen hade jag svenska & då skulle jag på möte hos ungdmott, och det gick bra, skulle bara kolla så att allt stämde med personuppgifter osv! och sen efter drog jag tillbaka till svenskan, lyssnade på när läraren läste och sen skrev lite med Danni!
sen vart det lunch & de vart pannkakor, wohoo! så jäääävulskt gott asså! :D
och sen drog jag en sväng till ungdmott igen och gjorde det jag skulle, så nu får man hoppas på de bästa.. :D

men har ont i huvudet nu så ska ta ngn frukt och mysa ner mig i soffan och smsa med finaste! <3


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: