Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

TRÖTT, TRÖTT & ÅTERIGEN TRÖTT.

usch, önska jag bara kunde krypa ner i sängen nu.
men de går ju inte för pluggar ju.....
åh dö skola. dö.

vart med älsklingen idag, klippt gräset, städat rummet (med lite hjälp av han) och pantat burkar (han hjälpte till att bära till Willys) hihi. så tjänat typ 150 kr på det idag.
behövde ju pengar så.. men de ska gå till skulder jag har till kompisar.
åh. ska sluta låna av folk.
blir ju bara dyrt.

imon går jag i skolan till kl. 11, ungefär.
har idrott och entreprenörskap.
men kan inte vara med på idrotten för har skadat handen.
sucks to be me.
men iallafall, efter det drar jag mig vidare till nässjö för tandläkarbesök och efter det möta upp min fina vän Johanna för lite prat.
det behövs ibland.
sen ska jag även träffa jens och säkerligen bex också.
men johanna står först på tur.
så är det ibland.
och efter det bär det förhoppningsvis av till min fina pojkvän.
spändera lite tid i Ranglaryd.
det kan behövas ibland.
sådär när man behöver piggas upp av hans fina familj.

UP NEXT: svenskaläxa som ska bli klar. wish me luck!


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: