Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

CENTRALHOTELLET I VETLANDA!

wöwöwöh!
fyfan va jag är bra, lyckades få praktik på Centralhotellet i Vetlanda och ska pga det sova och bo hos Camilla i 2 veckor! Det ska faktiskt bli redigt roligt ! så det ser jag fram emot! :)
och det ska bli så grymt skönt att komma bort från eksjö ett tag också! fyfan! behövs!

Så just nu på Evas lektion sitter vi och skriver om den praktikplatsen vi har , det är också kul men jag hittar inte så mycket :p

fast nu ska jag göra klart det och sen efter det har vi Karin på lektion med henne och sen äre slut för dagen och då ska jag... jag vet faktiskt inte... jag ska nog hitta på ngt, för klockan 17:00 ska jag vara på trafikskolan för då är det handledarkurs för mig och pappa som gäller! :)
och josse & hennes pappa ska också dit, gött att ha ngn man känner iaf! :)

men nu ska jag skriva klart uppsatsen/infon om hotellet så skriver jag senare när jag hinner! :)

Älskar dig Alex! ♥
PUSS!


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: