Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

EN VÄLDIGT FIN PERSON!

det är så att jag vet inte hur jag ska säga. men jag saknar dig förbannat mycket..

du betyder fortfarande mer än någon annan för mig ! ♥

jag var korkad, jag gjorde fel saker. men alla borde förtjäna en andra chans.
jag fick aldrig den andra chansen.
jag ser dig på stan nästan varje dag, dör lite mer varje gång jag ser att du inte hälsar.
jag åker till andra städer för att slippa smärtan av att du inte bryr dig längre.
jag är uppe på din våning på skolan nästan varje dag i hopp om att få ögonkontakt med dig.
men jag är så jävla blyg så jag vågar inte prata med dig igen , i och med att du kanske rådissar.
jag såg dig i morse , ville vinka men du kollade inte på mig..
men jag vill att du ska veta en sak:

Jag Älskaar Dig Kusin! <3


detta skulle vara du & jag! <3

(vill inte nämna namn elr lägga ut bilder på henne i o med att hon kanske inte vill det!)

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: