Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

GREASED LIGHTNING

HEEEEEEEEEEEEEEY!

kanske borde börja skriva lite mer på bloggen nu, men händer ju typ inget roligt längre, elr jo, jkpg ikea & ngt annat igår me josse jens o johanna, nice!

men nu ska jag snart börja fixa mig, platta håret o sminka mig oså. för skolan börjar om en timme typ. och pappa får gärna svara på mitt sms om du kan köra mig till skolan? :)

det är ingen som riktigt fattar hur allt är.

skola om en timme
ingen aning om vilka lektioner..
sen elgiganten köpa headset ;$
sen soc,
sen hem o sova, elr nä jag vet inte riktigt.

ochjuste , det är fkn storm ute, allt bara blåser som fan ;o jobbigt som aset :(
men nu ska jag äta, röka , platta håret , sminka mig och ringa till pappsen ! ;)

PUUUSS!


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: