Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

MAKE ME A RADIO, AND TURN ME ON WHEN YOU FEEL LOW

tjodeeeluuue!

just för tillfället sitter jag här i soffan med yoghurt & juice och lyssnar på 'the breakfast club' på MTV.
inom kort ska jag sminka mig och sedan ta mitt pick & pack o dra mig mot skolan för lite chill lektioner!

är det höst nu eller? dels när löven börjar falla och sedan blir det svinkallt både ute och inne.

dagens klädsel:
- svart tjocktröja med tryck.
- svart 'oversize' linne.
- slitna jeans.
- grå halsduk.
- militärgrön höstjacka.
och sen håret uppsatt i bula, eheh.


nu ska jag dra iväg och sminka mig och sen röka o sen dra till skuulan, skriver sen i skolan om jag får tillgång till en dator :)

Ha en redigt trevlig dag idag!
/amanda



that's so fucking true!


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: