Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

PARTY IN MY HEAD!




allt väl? :)

här är allt kalas, kom hem för någon timme sen för vi har varit i Tidaholm och hämtat hem Alexs merca :)
och nu ska jag snart dra och duscha o sminka o fixa mig för senare sen så drar vi ut. jag älsklingen, patte, danne, emma & linn :) patte blir chaufför eftersom danne inte ville köra, och sen åker vi dessutom cadillac :D

nu ringde alex så är väl bäst att fixa mig nu eheheeheheh, för patte skulle komma ut till alex om en kvart ;ooo sen ska dom hämta mig ;o ehehehe. bråttoooooomm!


tjjaarrrååÅ!!!!



caroline

sv: åh tack så hemskt mycket för hjälpen! :D

PUBLICERAT DEN 2011-09-17 KLOCKAN 17:04:18
BLOGG: http://carolinesjondin.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: