Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

SAMMANFATTNING AV SOMMAREN 2011!

SAMMANFATTNING AV SOMMAREN 2011!

Del 1

Gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr? - yees 
Vilka länder besökte du? - inga ehe,
Är det något du saknade under sommaren 2011 som du vill ha sommaren 2012? - masssorrr

Vilket datum från sommaren 2011 kommer du alltid att minnas? - ehh, borde jag veeta det?  
Största misstaget? - trott på en som jag verkligen trodde på.. 
Har du varit sjuk eller skadat dig? - yapp 

Bästa köpet? - ett linne :D 
Sommarens väder? - svensk sommar, de säger väl allt? ;)
Vad spenderade du mest pengar på? - kläder tror jag? :)

Gjorde någonting dig riktigt glad? - jag fick jobb och tillbaka min pojkvän efter många om och men..
Sommarens låt? - The lazy song - bruno mars
Var du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar? - gladare ;d


Del 2
Vad önskar du att du gjort mer? - åkt på konserter.
Vad önskar du att du gjort mindre? sovit.
Hur tillbringade du midsommarafton? med massa trevligt folk i sommarstugan ;d

Sommarens favoritprogram på tv? - gossip girl
Böcker du läst den här sommaren? - inga :$
Största musikaliska upptäckten denna sommar? - hahha att jag sjunger sjukt bra på fyllan (enligt mig) eheh


Något du önskade och fick?- pengar till körkort :D
Något du önskade dig men inte fick? - en systemkamera :(
Vad gjorde du första dagen på sommarlovet/semestern? - gick hem o sov ;$


Finns det något som skulle gjort din sommar bättre? - att min mamma hade vart frisk (hon har MS & kan skriva om det i ett annat inlägg om ngn undrar vad det är osv! )
Hur skulle du beskriva din klädstil sommaren 2011? - min egen :d
Sommarens hetaste? - alex lindgren ♥
Sommarens bästa tillfälle? - alla stunder med vänner o alex o familjen! ♥♥


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: