Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

TJARRRRRÅÅÅÅ

ehehhe, mogen jag är..... jotack jag vet :')

nee men jag sitter i skolan och har lektion och ska skriva en 'insändare' till en tidning (alltså till läraren), och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva för jag vill ju ha MVG i svenska...... men får väl komma på något typ om studiebidraget eller om bussarna som åker ifrån en när man springer till dom.. eller något sådant, heheh.
guuud vilken bra fantasi jag har asså!

efter skolan blire vänta på bussen i en timme ungefär och sen åka ut till älsklingen och stanna där tills imon minst ! :)
vi ska bara vara hemma och kolla på film & ha en myskväll bara vi två! :)

och sen är jag så jävulskt festsugen! hoppas att det blir klassfest snart alltså!
måste fixa det snart känner jag!

men nu ska jag skriva klart om min insändare och lämna in den så att man slipper få den i läxa!

ha en bra helg så får vi se när jag skriver nästa gång! :D

PUSS!





här får ni lite bilder på min fina pojkvän! :) ♥


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: