Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Torsdag 15 September kl. 09:07

hejsan mina fina bloggläsare!

hoppas allt är bra, det är det iaf för mig och anledningen till att jag inte hinner blogga så mycket är för att jag gör så mycket på fritiden och har så mycket i skolan, men jag skulle verkligen vilja ha tid att blogga mer, mycket för min skull men mest för eran skull.

igår vart man i rydsnäs och åt middag med farmor och farfar, soppa, pannkakor, kakor & glass! underbart gott!

sen när man hade kommit hem därifrån kom älsklingen hem och vi kollade på 'bonde söker fru' tillsammans med pappa & Camilla, o faan va vi garvade åt han den unga killen, hahah. han va juu bara för sööt! ;D hahah. aja nu ska jag kolla om marthina kommer snart, så ska jag ut och röka hehehehehe ;$$$$
aja, träffa myggan sen me oh mamma ockkså ;) ha de förjävla götttt såläänge asså! ;D
ngn som har lust att köpa dessa hårbband åt mig? vill såå gärna ha dom o dom kommer från H&M! ;P
herrå! ;*;*

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: