Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

YOUR FACE AND MY ASS COULD BE TWINS!

ohyees!

började med att jag inte gick upp förens vid 07:15 imorse och alltså fick springa till skolan, och sen när jag väl kom till skolan fick jag en cigg av fia :) efter det gick jag upp till salen där vi skulle va, med jessica! men det va bara daniella som va där ;o men iaf, träffade myggan o lisa innan och nu ska jag diska och städa oså, så jag måste dra, men skriver ngt mer senare sen när jag hinner det! ha de gött sålänge!

I LOVE YOU ALEX LINDGREN! ♥



tänkte bara säga att jag har den underbaraste pojkvännen man kan ha
och att jag älskar dig Alex så underbart mycket och aldrig kommer byta
ut dig. det är dig jag vill spendera mitt liv med, och visst vi har haft våra
svackor men vi har ändå klarat ut dom, du är mitt ljus som får mig att gå
upp på morgonen och jag älskar dig så enormt mycket, vill att du ska veta
det och ni som är där ute ska veta att redig kärlek kan existera och mellan
oss gör den det! ♥ ♥
♥ ♥ ♥ ♥ ♥




Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: