Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Är ni fulla och skriker - höjja musiken?

Tjjoo Snyggingarrr!
Sitter hemma gör inte ett skit, har kollat lite på Gladiatorerna och skrattat åt att polisen vart i Bruzaholm hos alkisen kvärs över, feeeting värt!
Vart med Ole idag, haft snöbollskrig, vart ute och gått och garvat läppen av oss!
Imon kommer kanske Jens & Johanna hit, får se hur det blir, och så ska jag även åka puuuuulka med Ole, HAHAHHA! :D * 4år på nytt*
Och snart blire sängen, ska bara ut och röka innan!
PUSSHEJ - massa pussar till dig, du som valde bort mig :(

- Men fyfan vad jag saknar dig om du bara kunde inse det, jag vill ha dig här. Känna att du är min, bara gosa med dig och pussa på dig. Folk kanske tror jag kommit över dig, men icke, no way. Fuck love, Love you.


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: