Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Det finns många killar, men ingen som dig.

Söndag eftermiddag, sitter här och tänkte skriva lite om vad som har hänt i helgen osv.

Fredag: Jag vaknade av att robert väckte mig, drog ner till bussen med han. Va me han i stan lite innan han & jag drog till våra skolor. Drog till IV, skulle vart i verkstan men vi drog till Ränneslätt och rev en vagn tillsammans med bygg. Sen slutade vi vid halv 12. Drog med René till Östanå, åt och snackade me rektorn, fick kaffe och sen träffa ja emelie, becka, madde & ellan en sväng vid datan och efter det drog jag mot sjukan för att kolla hur lisa mådde. Hon fick åka hem och jag följde med dom till Hjältevad. Satt och kollade på massa filmer sen kom Jasmine dit en sväng, tog en cigg och bara chillade. Lisa och jag somnade vid 7 på morgonen..

Lördag: Jag vakande av att Lisas mamma pratade i tele, då va klockan 2, och vi skulle dragit till affären och köpt cigg, men vi fixade oss, åt frukost och sen drog vi till Mariannelund till Ica, vi åkte med Sjöwall. Sen när vi kom tillbaka till Hjältevad släppte dom av mig vid bussen och så åkte jag med Pia & Kenta hem. Hoppade in i duschen, och åt, sen drog jag och Ole ut och gick. Kom hem, kolla lite på Gladiatorerna & sen messa Ole och fråga om ja ville komma dit, drog till han och satt o shotade Jäger, höhö. Sen tejpade han in min hand i Silvertejp, höhö en helt vanlig lördag i Bruzaholm asså! ;D

Söndag: Vaknade nårra gånger på morronen men orkade inte redigt gå upp, så ja gick upp vid halv 2, gick ut och rökte och åt frukost, sen kolla ja på tv och nu sitter jag här, ska hoppa in i duschen snart och sen dra mig mot en annan del av bruzaholm där det blir middag o shit, sen ska jag ut och gå med Ole, ska bli gött! Tror att vi har kommit igång me dedär motionerandet! Men det är iaf förbannat skönt, man slipper liksom allt ett tag, förbaskat underbart! Och sen ska jag fixa lite inför skolan imon, kan också behövas! ;D




Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: