Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Extensions Tips

Jag har fått många frågor om mitt löshår, hur mycket det kostar, vart det finns att köpa m.m. Jag kan börja med att säga att jag alltid har köpt mitt löshår från Tajmahal. Tycker att håret där är jättebra och bra pris också. Då köper jag alltid håret i äkta hår och med fastsydda clips och det kostar 730 kr. Sen kan man ju välja att köpa utan clips och då blir det lite billigare. Håret finns såklart i flera olika färger och längder. Mitt hår har längden ca 47-50 cm. Extensions i äkta hår kan man styla, platta, föna så som man kan göra med sitt egna hår, men ränka med att löshåret kommer att slitas. Dessutom kan man färga äkta hår med det är på egen risk. Håret har redan blivit behandlat med kemikalier och om du färgar det kanske du inte får till just den färgen du vill ha. Men för mig har det alltid gått bra :)



Om man vill ha färgglada extensions men kanske inte orkar hålla på att färga allt hår så kan man köpa syntetiskt hår i den färg man vill ha. Nackdelar med syntetiskt hår är att du inte kan styla, platta eller föna det för då förstörs/smälter håret. Dessutom kan du inte färga det heller eftersom färgen inte fastnar på det syntetiska håret.



Andra hemsidor där du kan köpa löshår
- Rapunzelofsweden.se
- Fannyhair.se
- Happyhair.se
- Reailhair.se

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: