Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

hållkäften

Ni har absolut ingen fucking aning om vad det är som har hänt elleer hur det känns, så ni kan likagärna sluta skriva. Men vill tacka en person för stödet, som verkligen ställer upp om man behöver hjälp. Du är Guld värd Markus ♥. Utan dig vet jag inte vart jag hade vart idag. Och Moa också, som ställer upp, ger tips och bara finns där. Det betyder.

Kom till skolan, taggad att vara i verkstan. Fick bättre kontakt med några på IV. Drog en cigg med Natta innan jag och Ole drog till bussen, hade för mycket tankar i huvudet så Ole drog med mig ut på en promenad. Mobilen dog, trodde inte det skulle vara så skönt att vara okontaktbar. Jagade hans hund som fick upp spår. Gick hem. Åt. Kollade på tv. Var i mina egna tankar, ihopkrypen i mitt hörn, där jag alltid sitter. Städade rummet av rastlöshet. Gick ut och tog en cigg med Robert. Det är min dag.


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: