Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

I think it's time to leave this all behind.

haha är äntligen hemma, eller ah, har vart det ett tag nu.. 
ne men jag kom hem runt 5 tiden och då åt jag kollade på tv och va ute och rökte.
och sen pratade jag också med mamma. jag blir så trött, vet inte om jag vill kalla henne mamma längre så som hon har svikit mig, jag mår verkligen inte bra av att prata med henne.
så jag tackar mina underbara vänner som ställer upp och lyssnar på mig & hjälper mig när jag behöver hjälp, ni är guld värda! ♥
& jag tackar även min fina pojkvän för massa mys dessa två dagar jag har varit hos dig, det har varit de bästa dagarna på länge, och du gjorde verkligen de första dagarna på 2012 oförglömliga, jag älskar dig. ♥♥

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: