Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Kirrat hårfärger nu o löshår, kan ni gissa...

Kirrat hårfärger nu o löshår, kan ni gissa vilka färger?? ;) Så nu efter en hektisk dag o missade bussar så kör nu hajen mig till Eksjö så att jag hinner med bussen till bruza, tack hajen :) Skriver kanske nått mer sen! :)

m.

frågestund på bloggen, eftersom du ramlat in där någongång tänkte jag att du ville veta! :)

PUBLICERAT DEN 2012-01-04 KLOCKAN 21:12:22
BLOGG: http://utankontroll.blogg.se/
taylor

wholesalewigsonline.com rekommenderar .. Jag köpte själv en hel del EUROPEISKT ÄKTA LÖSHÅR hårförlängning, löshå, SILICONTRÄNS TEJP HÅRFÖRLÄNGNING,peruker från wholesalewigsonline.com Jag fick mitt hår så fort och det är absolut den mjukaste, vackraste hår jag någonsin sett är det alltid smidigt och förtjusande, är kvaliteten på håret underbara, detta hår awesome! håret var enkel att underhålla och jag älskar den naturliga looken av det jag fick massor av komplimanger! utmärkt kvalitet och hållbarhet, är det lätt att arbeta med och upprätthålla

PUBLICERAT DEN 2012-01-22 KLOCKAN 18:16:44

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: