Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Kom ihåg att du är underbar, att jag vill ha dig precis som du är.

Heybabys, nu ska jag dra ut och röka. Har suttit och kollat på tv, bråkat med pappa, varit i skolan, varit ute och gått med Ole, och träffat Myggan idag.
Allt är ganska mycket kaos.
Men imorrn ska jag ringa till soc och kolla upp lite saker, jag ska även försöka få tag på min mamma och se vad hon har att säga om vissa saker.
- har en period i mitt liv just nu, som inte är så lätt.
Men jag ska kämpa, jag behöver inte hjälp, så alla som fucking snackar om att jag behöver hjälp kan ju dra åt helvete. Och ett stort ♥ till alla som bryr sig och försöker hjälpa mig. Däribland Alexander.
Feet kärlek till er!


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: