Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Mina tårar blir till blod,.

Väcktes av att Robert ringde och skrev massa sms att jag skulle komma ner till bussen. Drog ner dit, tjötade. Kom till Eksjö. Köpte cigg. Drog till IV. Träffade folk. Drog med Verkstads-gruppen till slätten. Rev en vagn. Åkte till IV. Fikade. Åkte till slätten och uppdaterade samma sak igen. Drog till IV. Slutade. Gick med René till Östanå. Åt. Fick kaffe av rektorn. Nu sitter jag här.
Det positiva med att arbeta praktiskt är att man inte har tid att tänka på det som gör ont. Jag saknar dig så att jag skulle kunna ställa mig framför ett tåg för dig, hoppa från högsta byggnaden i världen, brinna, bli skjuten, leva på Antarktis, bli styckad, be till gud och hoppas att han fixar ett mirakel så att du blir min igen och jag din.
Snälla.
men jag ska ut och röka med René nu, hörs sen!

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: