Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Mitt liv är..


Och varför ska du börja beté dig som du gör nu?
Det enda du har varit är fan en falsk äcklig oäkta vän och jag gick på det, jag trodde verkligen du ville ha med mig när du fråga om ja ville följa med dig på saker, men vår vänskap var väl bara en stor fet lögn. Jag litade på dig, berättade saker för dig delade saker med dig, saknade dig när vi inte sågs, jag ringde till dig och du till mig, men fuck it , fuck våran vänskap som du bara kastade i havet, fucking good luck att hitta den igen, bland massa andra vänskaper folk har kastat ner där. Åh blir så arg & ledsen..
Hur fan överlever man något sånthär?
Mår förövrigt kass på grund av att jag blev singel tidigare idag, usch.
känner inte att livet är på min sida just nu, så vill ni göra mig glad kan ni ju skriva lite peppande kommentarer! ♥


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: