Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

nu är jag hemma


Sitter och läser bloggar, läser sms från dig, försöker att inte gråta, men det går inte. Hur skulle det kunna gå? Du är ju den finaste jag har träffat.
Ska tvinga mig ut på en promenad sen, vandra runt i här lite i min ensamhet, hur skönt är inte det när man behöver rensa tankarna.

Idag i skolan pluggade jag först matte, sen vart det körkort resten av dagen. Var även på Östanå och tömde mitt skåp. Dagen va helt perfa innan du ringde och berättade detta, ställde mig och grät inför hela fucking skolan. Men who cares? Inte jag iallafall. Jag behövde få ut det, så ja. Sen gick vi tillbaka till iv och snackade lite med lärarna och jag snackade med lisa.
Försöker må så bra jag kan, men det är inte alltid så lätt som man tror.
Andrea

fin blogg :D

PUBLICERAT DEN 2012-01-11 KLOCKAN 16:15:23
BLOGG: http://ffinasteeduw.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: