Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Ska aldrig mer säga sanningen till någon som saknar förmågan att förstå.

Veronica Maggio spelas på högsta volym här hemma, och hårfärgningen gick åt helvete, ska lämna tillbaka den jävla skitfärgen. Någon gång när jag har tid och är i jönköping. Så kör på en ny omgång hårfärgning imon och hoppas på ett bättre resultat, mhm.
Är inte på humör som ni kanske ser? Då inget går som jag vill idag, och bara för det ska jag mysa ner mig med film sen och bara bry mig om mig själv. Hade velat åka till Nässjö på bilträffen idag också, men vafan eftersom att allt går emot mig idag så varför skulle inte det göra det också då? Nejuste. Ingen som kan köra, hämta & lämna mig i bruzaholm på kvällen. K U L. noooot.
Och åh, som pricken över i:et kommer nog inte min pojkvän hit på söndag heller, som planerat. Då han ska till tandläkaren kl. 14:00 eller någonting på måndag, åh fuck it. Så får inte träffa han förrns nästnästa helg, blir gaaalen.
Och skolan börjar på tisdag, som att jag har lust med det? nejtack. behöver inte mer skit nu, allt är redan skitskitskit.
Nu ska jag trycka i mig resten av alla toffifee jag har kvar & bli allmänt smällfet.
tack & hej!

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: