Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

tips!

Jag är ingen sån person som gillar att läsa. De enda böckerna jag kan läsa måste ha genren skräck, thriller, verklighetsbaserade böcker eller deckare. Annars tycker jag att det är as tråkigt att läsa! Jag älskar böcker som är en sann historia, precis som denna bok jag tänkte tipsa om.
Boken heter Inspärrad och är skriven utav Teresa Cooper. Den här boken är en sann historia och den handlar just om Teresas barndom. Hon bor på barnhem eftersom hennes föräldrar inte kan ta hand om henne. Hennes pappa är alcholist och hennes mamma är inte med i bilden så mycket. Teresa flyttas mellan olika barnhem och hamnar tills slut på ett barnhem som hette "Kendall House". På Kendall house blir hon misshandlad, drogad och våldtagen av personalen. Man får följa hennes kamp att försöka komma därifrån. Jag måste dock varna er att boken är riktigt hemsk! Men det är en sådan bok som man fastnar för och aldrig vill sluta läsa. Jag tycker att den är jättebra!


Tove

heje, känns lite fail att jag kommer här mitt från ingenstans och tycker att du ska checka min blogg,.. men de är så att jag skulle bli över lycklig om du gjorde de :D

HaD bäst /tove

PUBLICERAT DEN 2012-01-07 KLOCKAN 19:11:41
BLOGG: http://hjeertafotboll.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: