Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

tips!

Under de år jag har använt hårspray så har jag testat en hel del. Vissa har vart riktigt värdelösa och hjälper inte ett skit, och vissar är grymt bra! Så jag tänkte tipsa er om vilka hårsprayer som jag tycker är bäst! :D

Bed Head - Den här hårsprayen luktar så otroligt gott! Man blir faktiskt beroende av lukten. Men själva sprayen är inte speciellt bra. Det är stelt ett tag men efter någon timme är allt borta. Men den är ändå bättre än många av de hårsprayer jag har testat. Så den frå 3 av 4 stjärnor.

Got2b glued - Den här hårsprayen är riktigt bra! Jag tycker faktiskt att den är alldeles för bra för den gör håret stelt och det håller länge. Dessutom luktar den lite citron. Men varför den endast få 3½ av 4 stjärnor är för att den blir alldeles för hård och det gillar inte jag. När det blir för hårt kan det bli "tungt" och gör så att volymet på håret lägger sig ner.

Proffs - Det här är den bästa hårsprayen jag har testat! För det första är den jättebra! Den håller grymt länge och är inte så "tung" när den stelnar. Dessutom är den billig! Den kostar endast 40-50 kr. Den har ingen speciell lukt eller så men jag tycker att den är grymt bra! Därför får den 4 av 4 stjärnor! Jag använder den rosa flaskan då jag tycker att den lila är lite för stark och gör att volymen på håret lägget sig ner en aning
gabriella

När ska du länka mig?

PUBLICERAT DEN 2012-01-07 KLOCKAN 17:54:56
BLOGG: http://gabriellemelkemichel.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: