Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Torka dina tårar

Bejbi jag kan se hur du fortfarande gråter (förlåt mig)
Du förtjänar inte detta måste göra nånting åt det
Bejbi du måste lämna mig
Jag säger det för jag vill inte nåt ska hända dig
Det verkar som att jag aldrig kommer förändra mig
Så för och finna din lycka måste du lämna mig
Det gör så fucking ont men jag vet att det e sant
Jag önskar att vi på något sätt kunde leva tillsammans
Men för och leva tillsammans så krävs så mycket mer
Än vad jag ger dig nu kan bara be till Gud
Att denna saga på något sätt får ett lyckligt slut
För både du och jag vet att du inte e lycklig nu
Det e så mycket du skulle kunna få ut av livet
Om du levde det ensam och inte hade mig i det
Ja jag lovar och svär
Att jag menar det jag säger för jag står för det här
Vill inte stå i din väg nej jag vill se dig må bra
Och jag vet att du inte gör det i det livet du lever idag
Det svider men sveket e kvar du och jag
Har gått igenom allt en resa på över tusen dar
Ändå ljuger jag men jag har lärt mig det
Att hur jag än förändrar mig nu e du värd nåt mer
Ja du e värd nåt mer nånting jag inte kan bli
Här och nu får du tillbaka ditt liv

Du har gråtit nog för mig nu bejbi
Jag e inte värd tårarna på din kind
Gång på gång sätter jag allt på spel
Du e för bra för mig

Torka dina tårar Bejbi
Jag vill se dig le för mig igen jag lovar dig att
Att jag behöver dig du e den enda som förstår
Torka dina tårar Bejbi
Jag är inte värd att gråta för inatt
Jag vet hur allt e nu men hoppas framtiden e vår

Du har kämpat för länge jag ser det klart
Du har givit mig allt men vad e det jag ger tillbaks
Bara skit skrik slag orsak till tårar
Snälla fatta jag har fått nog av och såra
Jag vill se dig leva ett liv i frihet
Sitter med en klump i halsen men jag skiter i det
För det förtjänar jag
För hur jag tatt dig för given varenda jävla dag
Du har nu strävat klart världen väntar på dig
Så se nu till att ta för dig och sluta kämpa för mig
Nu kan jag nästan inte hålla tårarna tillbaka
Fatta mig rätt nu bejbi jag älskar dig så
Men jag ser hur jag behandlar dig och kan'te längre se på
Hur jag får min ängel och må som hon inte borde jag vet
Att jag ibland får allt att låta som det vore ditt fel
Det ska du inte tro att det e jag vet hur sjuk jag kan va
Och denna onda cirkel måste få ett slut här idag

Torka dina tårar Bejbi
Jag vill se dig le för mig igen jag lovar dig att
Att jag behöver dig du e den enda som förstår
Torka dina tårar Bejbi
Jag är inte värd att gråta för inatt
Jag vet hur allt e nu men hoppas framtiden e vår.


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: