Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

vill uuuuuuuuuuuuut

Jag blir oftast inte arg, men när man får reda på detta av någon som står så nära en så rinner fan bägaren över, jag trodde du älskade mig & litade på mig men uppenbarligen gjorde du inte det, hur är det nu? är vi tillsammans? eller är vi inte? varför litar du inte på mig? 
frågorna hopas i huvudet på mig, jag vill bara att någon ska svara på dom, någon som har svaren? Tell me isf, för detta tär på krafterna, uscha.. jag fattar inte hur du orkar? detta är inget inlägg typ "alla måste hata honom efter detta" utan jag behöver bara skriva av mig, jag älskar dig alle och vill verkligen inte förlora dig, skulle fan inte palla de, eller jo, men vill inte.
men nog om det då jag inte orkar lägga ner massa energi på att må dåligt, men alexander? om du läser detta vill jag säga en sak: Jag är inte otrogen och jag älskar dig mest av allt!

någon som vill hitta på nåt? är strandsatt i bruzaholm och behöver verkligen komma ut lite, faaan inte vart ute någon kväll sen jag kom hit, sug min balle -.-

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: