Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Vad är en äkta vän egentligen?

Well, jag har en fråga till er, men jag kommer också säga vad jag tycker här nedan!

Vad är en äkta vän egentligen? Vi träffar nya människor hela tiden.. Vissa blir våra vänner för livet, vissa blir bara någon vi känner eller vet vem personen är. Men vad är en äkta vän? Är en äkta vän en sån som ska stötta en när man har det jobbigt, eller svika en när man behöver personen som mest? Alla har vi någon gång haft en bästavän, kanske inte alla eftersom dom aldrig fått chansen. En bästavän som alltid funnits där, som torkat bort dina tårar och sagt att allt kommer ordna sig. Enligt mig är det en äkta vän, en sån man kan lita på. Känslan när man kan berätta allt för den personen utan att vara orolig för att nästa dag vet alla om det.

Jag har många vänner, och några bästavänner... det räcker. Jag har vänner som jag växt upp med och vänner som jag lärt känna under sommaren. En äkta vän, eller en bästavän whatever vi alla söker någonting äkta hos personen ellerhur? Så varför inte tänka på att vara en bra vän själv. Att vara en äkta vän utan att någon ska bry sig eller hitta fel hos dig eller personen. Att få dela glädje, lycka och även sorg med personen, det är en grym känsla.

DU kommer alltid vara du & du kommer allitd vara en äkta vän bara du försöker du med. Jag vet inte vad jag ville få ut av detta inlägget med varken en krönika eller bara ord kan förklara. Acceptera dina medmänniskor och var en bra vän. Var snälla mot varandra, och behandla människor som du vill bli behandlad själv! Det är de viktigaste...


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: