Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

svar på kommentar!



-
om Välkommen till eksjös fuckin' kommun!:
försvinn från eksjö då?, om du nu inte pallar att vara här.

svar: det kanske inte är så lätt att flytta från eksjö när ens päron bor här? och det är här nästan alla mina kompisar bor, men efter skolan, då ska jag förhoppningsvis bort härifrån!

,,,, om Välkommen till eksjös fuckin' kommun!:
snälla lilla du. det är så i vilken stad du än bor i. men snälla, flytta härifrån så att vi slipper dig.

Svar: haha, inte i varje stad lilla du, i vissa städer är man iaf lite schyssta mot varandra, men eksjöfolket vet jju inte hur man gör på det planet!
och jag tänker inte flytta så länge ni tjatar på mig, sparka på ni, än faller jag inte till botten. blir bara road av att läsa dessa kommentarer! ;)
lucke

Hejsan, vad med i dagens blogg om du vill :P

PUBLICERAT DEN 2010-11-29 KLOCKAN 07:33:46
BLOGG: http://modegrabben.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: