Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

svar på tal


om skriva av mig.... & jao!:
kanske inte så konstigt att folk säger/skriver sånt till dig när du håller på som du gör :P Snackar skit om allt & alla, snor folks saker.. och massa andra saker.. Du borde kanske inse att man inte kommer långt i livet om man är som du. Väx upp istället.
Och sluta sno andras bilder....
Denna kommentar är inte godkänd.
SVAR; hahaha. jag snackar inte skit om folk och jag snor inte saker. och inte andra saker heller för den delen! haha kommer man inte långt i livet om man är som jag? det lät kul tycker jag. för jag kommer hur långt jag vill! och jag kommer leva tills jag dör pga åldern.
haha. tar inte andras bilder,
03 April, 20:52
Anonym

fast bilden nedan är väl ändå inte du amanda? :p

PUBLICERAT DEN 2011-04-04 KLOCKAN 16:01:28

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: