Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

svar på tal! :)



  Anonym om MIDSOMMAR 2011,:
kubb heter de hahahah

SVAR; haha omg jag dör, anledningen till varför det blev fel var för att jag skrev det på mobilen och då kommer det upp "förslag" på ord om man stavar fel elr om mobilen inte känner igen ordet. och dessutom, vad gör det om man stavar en liten sak fel eftersom att du ändå verkade fatta vad jag menade? ;)
   
  Anonym om ONSDAG 3/8:
Varfööööööööööööööör bloggar du inte:(((((

SVAR; åh, jag tar detta som en komplimang att du (vem du nu är? skriv gärna ditt namn :) ) tycker att det är kul när jag uppdaterar och så och att du tycker att jag är bra på det? - jo men det är så att jag är inte inne på datan så mkt och det är så segt att skriva från mobilen men jag kan börja uppdatera från skolan oså i mobilen eftersom det verkar som att det är många som vill det! :) & dessutom är det mycket roligare att skriva när man får kommentarer att folk vill att jag ska blogga! så allt för er! :)
   
  Sandra om ONSDAG 3/8:
Äääääntligen ! Blogga på nu:D

SVAR; men guuud så glad jag blir, jag ska som jag skrev på förra kommentaren börja blogga varje dag nu så ofta jag hinner! jag blir jätteglad när ni säger att jag ska fortsätta! :D så tack för din credit!

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: