Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

svar på fin kommentar :*

sanna om kalla mig ett psykfall, sure.:
du är inget psykfall gumman! när man är deprimerad vare sig lite eller mycket så går man aldrig ur sängen. är man deprimerad kliver man inte ur sängen en enda gång. man "spelar" inte glad heller, för det orkar man inte. man skiter i vad andra tycker över huvud taget för man orkar inte bry sig. jag tror inte du är deprimerad, jag tror dock att du är påväg in i en depression. då känns de så som du känner dig. för dom flesta iaf... ta hand om dig och TA INGEN SKIT <3

svar; jag har ingen aning om vem "sanna" du är, så skriv gärna en kommentar.. det känns som att alla tror att jag är det och sen bara skiter fullständigt i mig, nu va jag i skolan hela förra veckan men inte ngt veckan innan det... försöker ta hand om mig. <3

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: