Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

SVAR PÅ KOMMENTARER :D

Anonym om Vänskap!:
Jag VET, att du inte vet vad innebörden med vänskap är.
   
Anonym om Vänskap!:
Med tanke på vad du kallar dina "kompisar" för här på bloggen, så verkar det väl aningens tveksamt om du förtsår innebörden...eller???
   
     
admin  ([email protected]) om Vänskap!:
HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA !!! Du veta innebörden med vänskap !!! hahahaaa !

SVAR; jag ska försöka att inte skriva för långt svar nu med tanke på att det är sent och jag snart ska sova, så jag kommer upp imon ;)
men grejen är den att jag vet att vissa folk inte gillar när man väljer bort dom av vissa anledningar. dom blir skitsura då, och just detta hände idag. jag vill inte vara kompis med folk som är kriminella, eller tar droger eller nge sånt, så det är drf jag dissar de här i bloggen :)
jag vill inte bli beblandad me sånt folk och det har jag sagt till denna tjejen. som svar fick  jag att jag är en jävla hycklare, men visst. fine. tycker du det så kan jag ta det! :)
hoppas ni får ett bra liv och jag älskar att få sånna här kommentarer man måste svara på. så fortsätt kommentera :D
och juste madde, tack för den fina kommentaren. jag glömmer inte bort dej bland alla dessa kommentarer , men har bara inte alltid tid att svara ;)
PUSSS

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: